• (Android) Kasta ner flaskor kodar oändligt guld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kasta ner flaskor ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kasta ner flaskor IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodar oändligt guld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kasta ner flaskor 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Bra att spela och trevlig tid att döda en. Du kommer att njuta när du spelar detta.

    De flesta dåliga spel fulla av annons måste du se en annons efter varje nivå

    Bra spel men på 35 nivåer ger de dig bara en boll att skjuta... Vilket inte är relevant för flaskor... Om du vill installera det men bara 35 nivåer spelas...

    Ladda inte ner så många annonser det är inte ett spel det är en butik med annonser

    Bottle shooting-spel är bara fantastiska, vissa nivåer är väldigt lätta att lösa och vissa är så svåra att det är omöjligt att nå målet, det är ett av de mest underhållande spelen i Play Store

    Ge möjlighet att spela med höger hand också

    Mighty Party பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் cxb

    Bottle shooting Game är ett mycket trevligt spel

    Utgåva för sista nivån

    Om du vill spela ett bollskjutningsspel, så kan du spela i flaskskjutningsspel, men det är ett kvalitetsspel som är extremt lätt att spela med ledig tid i ditt pass.

    Flaskskjutning med den arga bollen är bra aktivitet. Vänligen lägg till nya nivåer, jag har slutfört alla nivåer. Älskar det här spelet.

    Jag gör 0 stjärnor men väldigt roligt spel ger fler nivåer och ger fler spel

    Ett perfekt time pass-spel

    Hej vu hstkala är em är chi BP ond av alla ah c xt choostondi nalla subhiksham savita disk siaiai samboende sun ad så dj äckligt Dinah hitta dj avyttringar fixa disisi så stick fizzle di CNET sunset dock mb go vivaristu hop ld y to neti r tik r tik cool bro duck chick disk dj duck divaish duck disk duck chick skökor dj

    Knock Down Bottles Zręcznościowe ybwi

    Flasksorteringsapp är en väldigt bra app. Direkt tillämpning av denna app kan användas för att njuta av spelet mycket bra på fritiden. Det är just den här gången jag instruerade min vän att spela det här spelet.

    Wow det här spelet var väldigt fantastiskt men vissa nivåer är svåra så jag ger 3stars att du också laddar ner det här spelet

    Wow!! Jag förstår inte vad i helvete som hände med de andra nivåerna som säger att de finns där, men som inte är det. Det är annorlunda varje gång jag spelar.

    Alla nivåer är klara och inga fler nya nivåer kommer

    Trevligt men ibland lurar du mig..

    jag älskar flaskskytte

    هدفگیری بطری آرکید fgb

    För många annonser gratis och för enkelt.

    Spelet är inte dåligt men de ständiga annonserna gjorde det för tidskrävande att fortsätta om jag avinstallerade det.

    Flaskskjutningsspel är lätt att kontrollera. Jag är verkligen så här att spela det här spelet. Det här spelet är min favoritspelapplikation.Så jag rekommenderar detta, snälla spela det här spelet.

    Det här spelet är väldigt roligt att spela. Du kan testa dina slingshotfärdigheter. Det här spelet är väldigt roligt och beroendeframkallande som kommer att ge dig timmar av nöje.

    Detta rekommenderas starkt på play store fantastisk grafik, det här spelet har jag alltid spelar det här spelet när jag är ledig Jag gillar det här spelet väldigt mycket.

    Har synrelaterade frågor behöver förbättras

    Mer utmanande, vilket ger dig chansen att bli den ultimata spelaren. Spelet har 3 vackra världar Skog, Dessert & Snow med olika väderteman.

    Jag njöt väldigt mycket...det här. Spelet blir mer och mer utmanande, vilket ger dig chansen att bli den ultimata spelaren. Jag älskar detta spel..

    Det finns mindre spel och mer reklam.

    Roligt spel, men efter att ha spelat ungefär 5 eller 6 nivåer/försök börjar spelet släpa. Annars är spelfysiken riktigt bra.

    Nivå 27 är omöjligt, åtminstone dessa människor kunde visa hur man gör det. F du!

    Bäst i bättre wow .Jag har spelat det här spelet från 2 år och min spännande nivå är så hög när jag spelade det här spelet. När jag spelade det här spelet föll jag som en arg fågel. helt fantastiskt tidspass och intressant spel.

    bra app, jag fick lite tid att spela också när jag tittade på reklam.

    - Väldigt gulligt, spelet är väldigt bra. Jag gillade det här spelet, det har många olika nivåer och för varje nivå, går du vidare det använder din hjärna upp det är verkligen som involverar dina förmågor

    Jag vet att du har en bra dag på


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :